vrijdag 6 juni 2008

Spelen en delen


Het probleem of gevaar bij Wiki’s en zandbakken is, dat er altijd ongewenste elementen in kunnen komen spelen. De zandbak bij de vroegere basisschool van mijn dochters stonk regelmatig behoorlijk naar de kattenpis, niet echt uitnodigend dus.

Hetzelfde heb ik eigenlijk met de 23 dingen zandbak. Leuk hoor al die favorieten, maar om daar nou in te gaan spelen? Ik gun mezelf daar geen tijd voor en beperk me liever tot mijn eigen favorieten en die houd ik lekker voor mezelf.

Nee, dan zie ik meer in online kantoortoepassingen. Via Google docs zijn door bieb miep en stylish documenten ingevoerd, die bekeken en aangevuld kunnen worden, bijvoorbeeld de gezamenlijke kwartaalrapportage. Zelf heb ik als test ook een stukje kopij voor de Bladwijzer in Google docs gezet en dat ging redelijk eenvoudig.

Geen opmerkingen: