maandag 23 juni 2008

The end?

Als een trouwe hond gesnuffeld aan 23 dingen. Meer dan snuffelen was het vaak niet, maar wel zo, dat ik voor mezelf een aantal dingen zeker een vervolg zal geven. Dat geldt privé natuurlijk voor last.fm en de fotosites, maar ook moet ik me nog meer verdiepen in bijvoorbeeld de rss feeds. Andere dingen zullen wellicht ook hun nut gaan bewijzen, zoals het gezamenlijk maken van documenten. Wat betreft IM en sociale netwerken ben ik wat terughoudender, misschien moet dat wat langer wennen. In principe ben ik altijd in voor nieuwe dingen, ook al waren het er 23. En hoewel het bewandelen van wonderlijke wegen op het wereldwijde web moeite en vooral tijd kostte, heb ik het als een prettige en nuttige reis ervaren. Voor mijn gevoel is die reis ook nog maar pas begonnen…………….

See you in the next world.

2 opmerkingen:

23 Bertha zei

Mooie afsluiting en ik reis met je mee.

Bert Breed zei

Geachte collega,

Er zijn in 23dingen enkele dingen verwijderd en andere voor in de plaats gekomen. Aan de slag!!!

Groetjes,
Kikker