zondag 8 juni 2008

IM (In Memoriam?)

Mijn ervaringen met IM zijn niet positief, maar dat komt door mijn opgroeiende dochters. Deze zijn haast niet meer op een normale manier (lees: mondeling) te benaderen. Dagelijks kost het ons de grootste moeite om ze aan tafel te krijgen, laat staan op tijd. En naar bed gaan, doen ze volgens mij al helemaal niet meer. Tenminste ik zie het niet, want dan slaap ik.
Dus wie weet, redt dit ding 14 mijn gezinssituatie, als ik ook leer msn-nen.

Een uur na dit schrijven heb ik nog steeds geen bevestigend mailtje gekregen over mijn aanmelding op msn, dus dat begint goed. Raak ik nu toch nog mijn dochters kwijt aan een uitwas van deze moderne tijd?
Wordt vast nog wel vervolgd………………

1 opmerking:

blueverzz zei

Fijn hè..., de jeugd van tegenwoordig! Ik heb thuis ook twee van die exemplaren zitten die niet weg te slaan zijn achter de computer. Mooi blog heb je trouwens (én lekker nummer van Adele...)
Groetjes en suc6 met de laatste dingen
Blueverzz