dinsdag 18 maart 2008

De lucht in

Ik kan er wel mee aan de gang blijven, met al die opmaakjes, kleurtjes en lettertiepjes. Maar er moet ook nog gewerkt worden (haha), dus mijn weblog gaat nu de lucht in. Ik had graag nog wat fotootjes willen toevoegen op bepaalde plekken, maar ik kom er niet achter hoe. Nog leuker is een muziekje erbij op de achtergrond. Dat is iets wat ik wel graag zou willen uitvogelen. Maar goed, het begin is er en als ik al die mooie weblogs van jullie allemaal bekijk, dan kan het nog een vrolijke boel worden op dat wonderlijke wereldwijde web. Tot volgende keer..........................

6 opmerkingen:

23 Dingen zei

Mooi start, Beejay. Ziet er goed uit met die foto's. Muziek in je sidebar kan via de last.fm widget.
Als je naar http://www.23dingen.nl/?p=96 gaat lees je er daar over.

Groet en succes,
Rob

sophieke30 zei

Jij bent al aardig gevorderd!
Heb je dat in één uur gedaan????

23 Bertha zei

Mooie weblog, hoor. Of is het mooi weblog? Is een weblog mannelijk, vrouwelijk of onzijdig???
In ieder geval ziet jouw weblog eruit of je er plezier in hebt. Hardstikke leuk.

neat zei

Mooi weblog!

@23 Bertha, volgens de Van Dale is het het weblog.

web·log (het; weblogs)
1 website waarop met grote regelmaat korte, actuele, vaak persoonlijk getinte stukjes verschijnen

BeeJay zei

Bedankt voor de tip, Rob. Alleen krijg ik geen info te zien op ?p=96. Weet je zeker dat de pagina klopt?
Groetjes, BeeJay.

wally zei

Beejay je blog ziet er goed uit en zodra er muziek op je blog staat, laat ik je weten wat ik er van vond. So keep on trying and blogging man.